Svar till F !

Jag skriver till dej i privatmeddelande på fb lite senare då jag har tid, så kan vi prata där istället, lite lättare.

Men kan säga som så att just nu har jag svårt för att ta in folk i mitt liv, vill inte att folk kommer och snokar, sedan går, för det tar mycket på mig och jag blir riktigt ledsen när folk håller på, och det märker mina barn av, och det ska dom inte behöva göra.. jag förlåter gärna folk som ber mig om ursäkt, men just under min graviditet så vet jag varken in eller ut med folk om dom bara kommer för min mage eller för att vara min vän!

pluggandet går bra, Simon satt och hjälpte mig hela kvällen igår, Mamma har varit här hela dagen idag.
Simon har dock inte körkort, men kan faktiskt en hel del om bilar och sånt eftersom han är kille och är lite mer insatt och intresserad av sånt så är det bra hjälp hehe =)

Nu - fortsätta plugga!
kram.


Kommentarer
frida -. mamma till vincent och mattias

hur långt har du kommit på körkortet? :)

Jag själv ska tyvärr också börja :/

2011-02-09 14:34:42
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0