SHIT SJUKA JÄVLA MÄNNISKA!

Ful kommentar? Frågade endast varför du måste skriva flicka när du redan skrivit dotter. Det var inget fult med det? hett temperament? :S
Hade ni blivit lika glada om ni hade fått en pojke till?

SVAR:
OM DET ÄR SÅ ATT DOM VERKLIGEN SÄTT HEEEEELT FEL PÅ KÖNSULTRALJUDET OCH JAG FÖDER UT EN POJKE SÅ ÄLSKAR JAG BARNET PRECIS LIKA MYCKET SOM OM JAG FÖDER EN FLICKA! KÖNET HAR INGET MED KÄRLEKEN TILL SITT BARN ATT GÖRA, SÅ SVARET ÄR RENT UT SAGT JA!!! SJÄLVKLART, ÄR DET SJUK ELLER??????? SJÄLVKLART ÄLSKAR MAN SINA BARN VILKET KÖN DOM ÄN ÄR AV, DET VAR HELT SERIÖST DEN DUMMASTE FRÅGA JAG NÅÅÅÅÅGONSIN FÅTT UNDER HELA MITT LIV ALLTSÅ :S

och nej, hett temperament för att jag tycker det är jobbigt med anonyma komentarer?
IKVÄLL LÅSER JAG BLOGGEN UTAN TVEKAN! :)

Kommentarer
Frida

Förstår verkligen om du vill låsa bloggen efter alla dessa sjuka kommentarer..

jag har följt din blogg i över 2 år nu och undrar om du ska fortsätta att bara ha den öppen för unga mammor då?



P.s Joline är ett fantastiskt namn =) och passar jättebra ihop med Neo =)

2011-02-01 11:23:31
frida - mamma till vincent och mattias

HAHAH det va nog den dummaste frågan någon sin! hahahha..



hur kom ni på namnet joline? :)

2011-02-01 11:46:23
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/
Malin

HAHA shit vilken sjuk fråga! :O Vadå lika glada om det blir en pojke? Förstår att du inte gillar den frågan, det borde ju vem som helst fatta att man blir lika glad!! haha shit! :O



Tråkigt att en/några personer ska förstöra för andra bloggläsare. Och göra så att du är tvungen att låsa bloggen "/ Kram (:

2011-02-01 11:52:08
URL: http://malinjosefiine.blogg.se/
Pilla

Går det inte bara att blockera den anonyma?

2011-02-01 13:51:37
Evelin

Synd att du låser den :( Kommer sakna bloggen väldigt mycket. Men du gör som känns bäst för dej/er

2011-02-01 15:30:09
URL: http://pevvis.blogg.se/
sandra bdb: ILoveCooookies

ÄRLIGTALAT folk som e annonynma e SÅ JÄVLA FEGA

hur kan dom jävlarna hålla på din blogg e super fin. du är en super bra mamma dom som skriver kan dra åt helvete tkr det e tråkigt att du måste låsa din blogg skulle gärna vilja läsa den den e sjukt bra



din son e gullig

den kommentaren du fick i detta inlägg som du skrev e ju helt dum klar man älskar sitt barn det e ju ens barn liksom spellar ingen roll om det e pojke elr flicka. det e forfarande ens barn.

du e stark som orkar med att ha barn och vänta ditt andra när du e så ung. jag beundrar dig verkligen



jag vill hjärna forsätta läsa din blogg den e super bra

2011-02-01 15:39:00
Louise

Neej! Lås den inte!! Vill ju fortsätta läsa din blogg! :)

2011-02-01 16:29:50
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Lizelott

Tycker verkligen det är synd att du ska behöva låsa din blogg pga alla dumma komentarer... Vill bara söga grattis till er! Hoppas allt är bra med dig :)

2011-02-01 20:47:49

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0