Neo har fått feber

Min söte pojke har fått feber, han hade 39,6 innan och nu ringde min mamma och sa att han har 39,0 så den är lite bättre nu iallafall! Neo ska sova hos mormor, morfar och morbror inatt, han tycker det är så kul där så han fick sova där inatt. Mamma älskar dig Neo <3


Var inne i stan innan, jag och Neo med min mamma och pappa :)
Jag köpte ett par vantar till Neo som han tyckte om! :D hehe.
Bebisen fick ett par tights med tröja som vi får hoppas hon gillar ;) hihi.
Och jag köpte ett par Mamma-Jeans, skit snygga :D, en Puma - tjocktröja och två linnen för magen att växa i.
Och en DC-tröja till Simon som han också tyckte om som tur är :D

Nu ska jag snart ringa och kolla hur min lilla älsklings Neo mår!
puss o kram


Kommentarer
Evelin

Usch då inge bra med feber hoppas han blir frisk snart. Kan du inte lägga ut bilder på kläderna du köppte? :)

2011-02-03 09:42:36
URL: http://pevvis.blogg.se/
21 år och tvåbarnsmamma i juni

hoppas att guldklimpen mår bättre!

ha en bra fredag. kram

2011-02-04 11:39:43
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0