Mästerverk på mormor's vägg

Tjao allihopa!

Varit en sväng hemma hos mommo&momma (mormor&morfar) som Neo säger ;) hihi <3
Och där skulle Neo måla med kritorna och slängde hälften på golvet, medans jag låg böjd för att plocka upp dom så hade han fått tag på en och målat på väggen, haha. Så jag sa till honom att han varit dum och målat på väggen, nu blir mormor ledsen. Då springer han till mormor jätte stol "MOMMO DÄÄÄR" och pekar glatt på sitt mästerverk på väggen, söta unge! Jag fick iallafall väck all krita på väggen, haha :)

Min mamma har flyttat fram Neo's bilstol till framsätet istället för baksätet eftersom det nu för det mesta är jag som har bilen och då blir smidigare att ha honom fram. Så jag tog Neo i bilen och åkte hem precis, han ville inte gå ur bilen för han tyckte det var så roligt att åka där fram, haha så jag fick knappt ur han ur bilen, fick förklara för honom att vi snart ska åka igen och då får han sitta på precis samma plats, och då gick han med på det ;)

Vi ska nämligen hem till min morbror och hans flickvän på middag om en timme, så nu ska vi göra oss iordning.
Simon skulle hjälpa någon jobbarkompis med något så dom släpper honom hos min morbror ringde han och sa :), om det blir lite sent då annars kommer han ju hem först :p

Ikväll ska jag och min lilla familj åka till maxi och handla efter maten hos min morbror.
Imorgon blir det busfabriken, på lördag så ska jag och Simon ta med Neo på en utflykt eftersom han fyller år på måndag och då jobbar ju simon så vi hinner ju inte med något med honom på dagen då han jobbar. Och på söndag kommer släkten hit och firar vår underbara gosse som blir 2år på måndag :D hihi <33

Nu ska jag börja göra oss iordning.
Ha en fin dag allesammans!
Kramar
E.



Kommentarer
felicia - mamma till julie

ska börja med mitt så fort jag får ett jobb! :)

måste betala det själv, mina föräldrar hjälper mig inte.. så det blir lite jobbigt. men de löser sig! krissy är ju snart klar med sitt. jääätte skööönt!



Träffas någon dag? Du ville ha blöjorna och kläderna fortfarande? ;)



kramar!

2011-02-17 16:20:20
URL: http://chickmama.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0