Magbilder ikväll

Tror nog jag lägger upp en mag-bild ikväll för jag vet att det är många som vill se, men snart blir det att hämta hem min vackra son från dagis! :) Känns så skönt att kunna köra dit och hämta honom själv, fast vi bor ju nära så oftast går vi men nu är jag hemma hos mina föräldrar och behöver bilen så då är det smidigt att kunna köra dit, och Neo verkligen älskar att åka bil när mamma kör, haha så söt :)

Ikväll ska S iväg och träna med min morbror igen, dom tränar ett par gånger i veckan, så mamma ska bjuda oss på middag, det tackar vi för :D Lite tråkigt för mig och Neo att äta själva flera gånger i veckan, så det är mysigt att komma hit på middag någon gång ibland, men självklart mysigt med bara Mamma & Neo kvällar med <3

Imorgon ska jag och Neo iväg till en kompis och hennes barn, ska bli trevligt. Ska även höra med en annan tjej och hennes barn om dom vill följa med, trevligt med sällskap och speciellt när dom har barn för det tycker ju såklart barnen är jätte roligt :)

Igår skulle jag och N in till stan för att lämna in min mobil som inte funkar som den ska, och då hängde min kära vän J med oss, tackar vi för :D jag och Neo tycker som sagt om sällskap :D

ha det fint!
hej

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0