Lägenhets visning

Idag är det ju lägenhets visning som gäller, med mig följer Neo's mormor & farmor och självaste Neo såklart :D

Jag sitter här och kollar på tvätten som är torr nu, den vill jag gärna ha in i garderoberna...men...den flyger inte in där av sig själv, så jag får ta itu med den snart. Det har blåst halv storm hela natten och gör fortfarande! Ush!

Känner mig väldigt lat idag, brukar alltid städa som en tosing när Neo är på dagis, fixa och dona.. men idag känner jag bara för att sitta på min rooompa och äta mig lite tjockare! Haha, jag får ta lite i taget idag, känner att kroppen är trött idag!


En sån söt bild på min söta kille i somras <3

Kommentarer
Malin

Ska ni flytta? (: Tänkte om ni ska på lägenhetsvisning?

Hihi jätte söt bild på Neo! ''Konstigt'' nog är han jätte lik Somon med kpsen på sig, fast man inte ser så mycket. (: SÖT! kram kram

2011-02-08 11:17:29
URL: http://malinjosefiine.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0