Kolla på en vagn

Vi ska in till stan lite senare för att kika på en vagn igen, syskonvagn till Neo och skrållan i magen. (<3) Mina fina barn! Mamma älskar er över allting annat som finns! (<3)

Neo har sovit hos sin mormor och morfar inatt, vi var iväg igårkväll och Neo fick tag på ett kex med hasselnötter och jag blev såklart jätte rädd eftersom att min mamma, bror och hälften av släkten är allergiska så in i norden mot just nötter. Så därför har dom på BVC sagt till mig att Neo ska INTE äta något överhuvudtaget med nötter, och OM han gör det så ska jag hålla koll på honom NOGA! Så jag gjorde HELT RÄTT och kolla honom noga och åkte hem till mina föräldrar för att mamma vet ju hur det är om det blir allergi, men det gick bra som tur är.

Simon och jag blev lite ovänner där ett tag då han tycker jag är för hispig när det gäller sånt här, men vi satte oss och pratade om detta och hur rädd jag är för något ska hända Neo, så till slut så förstod han mig och bad om ursäkt till mig, sen tog vi ett varmt bad tillsammans, kollade på film och gick och la oss :) Och imorse käkade vi frukost tillsammans innan han skulle iväg och jobba, skönt att få prata ut om allting och komma överäns utan att bråka som vi kunde göra innan, glad att det är så bra nu! <3 Jag älskar dig Simon av hela mitt hjärta och våra fina barn! <3

Vi har även bestämt (fast att jag bara är i vecka 21+3) att min mamma ska hålla i Joline på dopet :)
Jag tycker det är så mysigt att prata om sånt, haha :D
Sen sitter vi och funderar på vilka fler vi ska välja, får checka igenom min släkt med det här, hehe :)
För det ska vara minst en till som ska vara fadder och då är det ju från min släkt eftersom vi kommit överens om det, men vem? tåls att fundera på, och det gör vi inte nu.

Men nu ska jag kila, mamma och neo kommer snart och hämtar mig! puss och kram!


Kommentarer
Evelin

Din bror kanske kan vara fadder :)

2011-02-12 11:46:11
URL: http://pevvis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0