HAHA

Sitter fortfarande och skrattar åt hur man som förälder kan vara så fruktansvärt omogen att gå in på någon annans bilddagbok och snoka xD Det är ju rent av P-I-N-S-A-M-T alltså! Kommer inte släppa det dära på länge, folk har sagt till mig "kan vi inte på nåt sätt göra samma mot den personen" och jag kan säga er att jag har svarat rakt av "NEJ, jag sjunker inte så lågt" för det gör jag verkligen inte, men vad kan man göra mer än att skratta?
Jag tar hellre hand om min son och myser med magen än att försvumma tiden med dom genom att sitta och snoka, haha, ojoj.. vilka människor det finns! :)

Jag och Neo ska köra och handla sen tror jag, han vilar lite just nu framfö tv:n.
Vi har hunnit med att slänga i en maskin tvätt och badat, ätit frukost två gånger till och med ;)

Nästa vecka har jag både BVC och MVC att passa tiderna till.
Hoppas allt ser bra ut! Älskar mina fina barn allra mestaste mest <3

Kommentarer
mikaela - mamma till miliam & bebben i magen!

jo fast inte efter rutin ultraljudet :P

2011-02-24 10:41:58
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

Vem är det som har gjort så mot dig? o varför?

2011-02-25 09:47:15
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0