Bloggen åtsidosatt

För tillfället så är bloggen åtsidosatt en hel del eftersom jag fått bokat uppkörningstid och teori, säger dock inte när men det är plugga som gäller som bara den just nu!

Har även börjat på matte nu, så det är också lite åtsidosatt då körkortet prioriteras först av dom sakerna, men iallafall så ska jag kämpa för att få G i matten innan sommaren och funderar sedan på omvårdnadsprogrammet, men vi får se vad jag känner för då, alltså när bebisen i magen är gammal nog att börja på dagis!

Magen växer, Neo lär sig prata mer och mer, lär sig nya saker hela tiden, vi söker större lägenhet och Joline i magen sparkar rejält vissa stunder - Mys! Simon har bra jobb, jag håller som sagt på med körkort och även plugga upp matten, så just nu är det mycket för oss! Neo är på dagis för tillfället, men hans mormor ska hämta han om ca 1 timme och sen ska han vara här i eftermiddag då jag har körlektion.

Har även köpt ett halsband för gravida, ni vet sånt med en kula som låter som ett plingande som ska göra barnet lugnt tydligen, tror ni på det?

Vi höres!

Kommentarer
Lina

Gud vilken mysig blogg du har!

Får önska dig lycka till med uppkörningen och med familjen! (:

2011-02-07 11:26:36
URL: http://nonelikeme.blogg.se/
Anna

Jag tror att halsbanden funkar. Jag fick sånt av min pojkvän i julklapp och Jakob hade inte sparkat på hela dagen. Men när jag fick det runt halsen så började han direkt:) det va så mysigt<3

2011-02-07 13:32:51
URL: http://annaprinsessan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0