Simon fick..

..En tatuering utav mej & kidsen i November :D
Han ska tatuera in barnens namn har han bestämt.
Kommer bli jätte fint. <3

Min mormor fyller år idag - Grattis :D

Så ikväll ska vi dit på kalas.
Innan kalaset ska vi in och prata med tatueraren som ska göra Simon´s.
Dom ska bestämma lite vart den ska sitta och snacka lite!

Simon har bokat tider för körning, f*n vad gött att han börjat med sitt körkort.
Nu sprarar vi pengar till bil, ska in nästa vecka och kolla lite med mina föräldrar, vi ska ju ha en varsin!
Simon behöver en till jobbet och jag ska ha en på dagarna ju, behöver en sen med när ja börjar jobba!

Båda mina fina barn sover middag just nu.
Jag har badat Joline för en stund sedan, men det är hon inte så glad i faktiskt.
Kommer kanske att hon gillar att bada när hon blir större, så var det med Neo iallafall.

Nu ska jag kila. Pussen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0