VI HAR FÅTT....

En lägenhet! En 3:a på markplan, en helt underbart lägenhet, som ett litet hus känns det som!
Det är en stor 3:a och där är en jätte fin trädgård med både mycket gräs så barnen kan leka och vagnen får plats så lillan kan sova ute och jag kan hålla koll på henne för där är dörr ut det hållet också till tvättstugan som är för sig själv (nu har vi tvättmaskin+torktumlare i badrummet) men det slipper vi, där är ett stort rum som barnen kommer få (Neo till en början då babyn sover med oss) och ett lite mindre rum till mig, simon och Jolls! Dom ligger vägg i vägg vilket känns jätte skönt för mig då jag gäääärna är så nära båda mina barn det bara går :p hehe. Sen är där plattor i trädgården där vi ska ha vår grill, ute-möbler m.m - AWESOME!! säger inte vilket datum vi flyttar mer än att det är iallafall innan bf-datumet.
Sen är det ett stort vardagsrum där den personen som bor där nu har både tv, soffa, hyllor, matsalsbord, stolar m.m men och det sitter lite ihop med ett jätte fint kök där man OCKSÅ får plats med bord :D haha, underbart!! badrummet är kaklat och jätte jätte fint med!! :))

Älskar dig Simon också, måste jag skriva!! För att vi har det så jävla bra, och kommer så bra överäns och är fruktansvärt glada och överens om denna lägenheten, tack <333333!!!

Och älskar våra barn mer än allt annat såklart<33333333333333

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0