VI BÖRJAR FLYTTA!!!!

Har fått nycklarna nu och då sa hon att vi får flytta in precis när vi vill, så vi hämtade Neo på dagis för en stund sedan och det hade gått kanon bra!!! (skönt!) sedan fick han ett snabb-bad och mat och nu ligger han i sin säng och ska sova middag, sedan ska vi ner och beställa bredband (jag ska övningsköra dit) så vi får det i tid, bredbandet alltså ;) Sen i eftermiddag börjar vi köra dit alla saker som ska dit förutom lite kläder och sängar och stora saker som vi tar på torsdag då min pappa och pojkvän tagit ledigt för att hyra släp :)

Lägenheten har både tvättmaskin - torktumlare & diskmaskin = göttans!

Jag har även skrivit in mig på körskolan, så ska på kurs om ett par dagar och få böcker m.m, snäll mamma & pappa man har som betalar, kan säga att jag är evigt tacksam över dom, för dom ger mig så mycket och Neo med för den delen såklart, vi älskar er mormor & morfar (Neo's då hehe)

Lägger nog in bilder ikväll på lägenheten när vi fått dit lite saker och sådära, japp japp.
Ska även ringa om hemförsäkring om en stund när jag ringt min kära pojkvän som jobbar och sliter på jobbet för våran skull, hihi älskar min familj så otroligt mycket! (<3)


(här får ni en bild på världens finaste lillkille <3)

Kommentarer
ASIAT

sv: jag bläddrar i en tidning och tar det mest lugnt :D har du haft en bra dag då? :)



kraam - ASIAT

2010-09-14 23:30:04
URL: http://asiat.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0