ULLARED!

Idag kom mamma och hämtade oss vid halv 9 och då åkte vi mot Ullared, min mamma hade Neo under tiden som jag och simon handlade, och vi slog vårt rekord genom att bara vara där inne i en timme och färdighandlade, göttans :D haha. Neo hade roligt med sin mormor i lekhörnan på cafeét =) hihi. <3

Tänkte lägga in lite bilder som simon tagit på vardagsrummet sedan vi fick upp ramar med foton, lampa, matta, kuddar till soffan o tavlor från Ullared innan idag, (Gardinerna har vi lånat av en släkting, tills vi hittar nya som vi gillar) här kommer dom:




Jämte tv:n till höger så står där kärkek, och bilder på oss tillsammans med Neo =) & bilder med bara Neo, blev jätte fint <3

Efter Ullared så kom bästa vännen Jessica hit och ett par andra kompisar och grannen o hans son och hans flickvän, jätte trevligt, och Neo har ju såklart blivit kompis med grann-pojken :) hihi.

Nu får ni lite fler bilder från idag:

 
Neo och Jessi borstar ninen, blackiiiie =)

Ha en bra kväll folket. Puss&kram. <3
Älskar min familj allra mest, men min Neo ALLRA mest<3333

Kommentarer
Emelie, ung mamma.

Vad fint ni har det hemma :) Vad skönt att ni äntligen har kunnat flytta ihop :D

Ha en fortsatt bra helg :)

2010-10-09 23:25:36
URL: http://mlie.se
Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

gud så fint ni bor :)

2010-10-14 00:33:08
URL: http://mammah.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0