Moderaterna i makten

Godmorgon folket!

Jaha, och Moderaterna vann och har makten i 4 år till, jag tänker inte avslöja vad jag röstade på men kan säga som så att det var inte Moderaterna iallafall, men men, jag la iallafall min röst så jag har rätt till en åsikt! Men, jag är inte så mycket för politik fast att jag är ganska bra på att tycka och diskutera, men nu är det Moderaterna som har makten och så är det med den saken hela enkelt, åtminstonne i 4 år till.
Vad tycker ni om det?

Ska snart gå till dagis med Neo, ska hämta han efter dom haft fruktstund igen eftersom han varit lite ledsen på dagis sedan vi flyttade, det är ju så nytt för honom fortfarande här hemma, så vi får ta det i hans takt! (<3)

Jag och Neo sitter just nu och kollar på Pippi Långstrump, vi har varit ute och matat Neo's två kaniner, och det tycker ju han är morgonens höjdpunkt, hehe sött! :D Nu ska jag ge honom en macka innan dagis.

Ni får ha det fint så hörs vi kanske senare om jag har tid för datan, Jessica kommer nog nämligen sen, och jag ska kanske slänga i en maskin tvätt, mamma kommer på frukost, ja lite smått och gott.

Kram Ericooo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0