Marknad

Lämnade Neo på dagis kl 08.15 och jag skulle prata lite med hans fröken men då bara vinkade Neo på mig att jag skulle gå haha, så jag fick gå och personalen börja skratta, så får se om jag får pratat lite med dom när jag hämtar honom sen, haha. =)

När jag har hämtat Neo på dagis så ska vi (och min pappa) på en lägenhetsvisning, hoppas vi får den faktiskt! Efter det så ska jag och Neo till ett par kompisar och deras barn och åka bussen till marknaden, hoppas det blir kul där. =)

Imorgon är dom hembjudna till oss på middag, trevligt! Så ikväll blir det nog en runda i affären för att köpa mat och gott till kvällen imorgon, har ni något förslag på nåt gott men ganska enkelt? Mat som passar till barn också måste jag tillägga, så det inte blir något för avancerat, hehe. Sen vill man ju inte stå i köket för länge när man har gäster så något som går hyfsat fort och enkelt, men ändå gott! :) Det ni, kommer ni på nåt så skriv, tack!

Igår kollade vi på Mamma Mia, och Neo dansade som bara den, snurrade runt och klappade händer och grejer, haha så sött så :D, dom hade ju dansat och gympat igår på dagis så jag tror att han hade lärt sig lite steg därifrån ;) för han kunde lite mer än innan så, hihi :D

Denna låten är bara såå mysig, tycker jag! :)


Kommentarer
Anonym

Kycklinggryta och ris kanske? eller Tacos, pasta och skinksås, Pommes och korv eller klyftpotatis(finns ju färdig fryst som man kan släng in i ugnen kanske tar ca 20 min), något gott kött och kallbeasås kanske. :D

2010-09-03 11:41:18
Evelin

Kycklinggryta och ris kanske? eller Tacos, pasta och skinksås, Pommes och korv eller klyftpotatis(finns ju färdig fryst som man kan släng in i ugnen kanske tar ca 20 min), något gott kött och kallbeasås kanske. :D

2010-09-03 11:41:57
URL: http://storasysterevvis.blogg.se/
Satu & Ögonstenarna

Hej! Va roligt att du hittade min blogg :) Kikar in jag med ;) Jätte fin blogg du har, och en jätte fin son!

Va spännande att se på ny lägenhet, hoppas att ni får den!

Hur mår ni annars?

Kram Satu

2010-09-03 12:09:20
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
alexandra - mamma till älskade alizia

tack så hemskt mkt :) ja lite annorlunda stavning faktiskt. Det roliga är att om det hade blivit en kille så skulle vi döpa honom till Neo ;D

2010-09-03 12:26:46
URL: http://inscrutable.blogg.se/
mia

hejhej :)

Theo är 3 och eddie 1,5 år.

Hur gammal är din pojk då? :)

2010-09-03 22:16:11
URL: http://miakurtsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0