Målar möbler till lägenheten

Nu har Jag och Simon målat våra nattduksbord i vit färg, vi har målat en omgång men ska måla en omgång till senare ikväll när Neo har somnat, och vi har även packat en hel del idag med, det är väl mest kläder kvar nu och lite små-saker, typ som speglar och såna saker, och Neo's alla saker men dom kan man lägga direkt in i bilen och köra med eller i släpet.

Nu är mammas kompis här och hennes dotter kommer sen, ska bli mysigt att sitta och kolla lite film och snacka, dom ska äta här med och det blir pommes med korv och lite såser i guess =) hehe.

Ska lägga upp bild på nattduksborden sen när vi är färdiga med dom, typ imorgon eller nåt, vi målar även en hylla vit också som vi fick av min mormor och morfar idag till Neo's dop-saker när vi flyttar in på TORSDAG! :D wihoo!

Min farfar & morfar ska hjälpa till på Torsdag, min pappa har tagit ledigt, min mamma ska hjälpa till och Simon har även tagit ledigt, Neo kommer vara med min mamma en hel del tror jag så att jag hinner packa upp och fixa, min kära broder kommer säkerligen att vara med och hjälpa till, sen har vi mammas kompis + dotter och våra egna vänner som erbjudit oss sin hjälp, får se hur mycket vi behöver hjälp med, sen vill ju alla komma och hälsa på med och det tar vi emot mer än gärna, jag som är så sällskapssjuk =) haha.

Nu ska jag gosa min gosse (<3) kramar.

Kommentarer
Evelin

Jaa det var så jag menade :D

Kram!

2010-09-11 16:56:17
URL: http://storasysterevvis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0