Långt inlägg

Jag och Mamma pratade precis om lägenheten och alla saker som vi köpt, och det enda som vi har begagnat är soffgruppen och micro och ett strykjärn, som jag kan komma på iaf :S haha, trodde vi skulle behöva få ännu mer saker av folk som varit snälla och erbjudit oss massor med saker, men vi har ju redan det mesta som sagt och nyköpt, ganska skönt faktiskt! Tex. som saxar, pennor, konservöppnare, ja massa såna små-saker som folk ofta får begagnat när dom flyttar har vi ju redan köpt sedan innan och sparat helt splitter-nytt, göttans :D haha.

Den första räkningen ska komma nu i dagarna innan vi flyttar och den ska betalas in direkt, eftersom vi måste betala för halva denna månaden då vi valde att flytta in redan nu den 16:e september, vi kunde väntat till den 1 Oktober, men vi ville få det gjort redan nu!

Sedan har jag fått räkningarna för 3 månader framåt, alltså: Oktober, November & December, så dom har jag satt in i en pärm tillsammans med alla andra lappar om flytten, så jag har koll på läget!

På tal om månaderna nu, det är inte så långt kvar till självaste Julafton!! Nu den 24:e så är det ju bara 3 månader till Julafton, tiden går verkligen fort alltså! Haha.

Denna löningen så ska vi ju betala räkningar och se vad vi behöver/vill ha mer i lägenheten och sådär, men nästa löning då ska vi nog börja köpa lite smått med Julklpappar faktiskt, då är det ju redan Oktober som sagt och då tycker jag det börjar bli dags, för sen är det redan November och affärer börjar skylta inför Julen och de må tro att det går fort!

Annars idag har Jag och Neo varit ute och busat lite, sedan har vi tvättat, hängt tvätt, diskat och städat, hunnit med en hel del redan faktiskt. Nu ska jag kika runt lite på internet, vi hörs! Puss&kram


Kommentarer
Denise

ah så bra :)!

2010-09-13 14:19:42
URL: http://deniselinder.blogg.se/
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

ja det är tråkigt med sjukdom nu när de behöver vänja sej vid dagis. men samtidigt så är det ju sååå skönt att bara få vara :)

2010-09-13 14:31:21
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Denise- Emilias mamma & gravid <3

Nehe okej, va lustigt för det ska stämma iaf.. Har du testat med ett stort D o resten litet :p?

2010-09-13 16:12:50
URL: http://deniselinder.blogg.se/
Denise- Emilias mamma & gravid <3

Hehe det är lungt :) men det är flera som sagt att det inte funkar :p så den är väll väldigt känslig på stora o små bokstäver, haha :)

2010-09-13 16:32:56
URL: http://deniselinder.blogg.se/
jennifer

sv. menar du bloggdesign eller kläddesign? tack så mycket i alla fall :D

2010-09-13 17:54:06
URL: http://jeenlicious.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0