Kontraktet

Åh vad jag längtar tills eftermiddagen för då ska vi skriva på kontraktet, jag och simon var uppe länge igår för att rota ut alla saker vi ska ha med, packat och slängt saker som vi inte ville ha, ja, det är mycket som ska göras när det är flytt på G, haha. =) allt vi behöver ska jag skriva här och allt vi har, men gardiner och mattor fixar vi sen när vi flyttat in :)

Vi har det mesta i köket:
Tallrikar
Bestick
Koppar
Glas
Mått
Durkslag
Osthyvel
Grytor
Underlägg till grytor
Skärbräda
Vispar&slevar
Ugns-formar
Smör-knivar
Kaffebryggare
Grytlappar
Konservöppnare

(Köksbord + stolar är beställda, kommer om ett tag).

Så det som fattas till köket är då: Knivar, kniv-ställ, kaffebryggare, gryt-lappar och konservöppnare + diskmedel! 
Men en del får vi ju och får även i inflyttningspresent!

Vardagsrummet:
Ny TV med Surraoundljud och DVD
Soffa
m.m

Så det som fattas i vardagsrummet är en tv-bänk som vi ska ha DVD och filmer på för TV:n ska ju hängas upp på väggen,
men tv-bänk köper vi när vi hittat en som vi vill ha! Finns säkert på IKEA eller JYSK! =) + matta.

Toaletten:
Handdukar
Tandborstar
Halk-matta till badrummet
Blöjspann/sop-spann (vad det nu heter?)

Så det som fattas till toaletten är då: Badrums matta, Tandborst-ställ och Blöjspann och rengörningsmeled till alla rum + att tvättmaskinen och
torktumlaren är inne på toaletten så vi ska ha tvättmedel och sköljmedel med.

Det var nog allt jag kunde komma på för tillfället sen stryker jag det som vi köpt här efter hand!
Våra rum har vi ju redan allt till så :)




Kommentarer
Anonym

Vart ska ni flytta?

2010-09-10 12:23:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0