Jag älskar er, mina hjärtan ♥

På torsdag flyttar vi till egen lägenhet, vi blir som en riktig familj, fast det har vi ju varit hela tiden men känns som mer "på riktigt" nu liksom, vi har det riktigt bra nu och har rett ut allt det som varit jobbigt ibland, det känns bra nu! Det känns bra för oss alla 3 nu, jag älskar er verkligen av hela mitt hjärta, mina pojkar ♥ Det ska bli så mysigt detta! Och folk får snacka vad dom vill, men det skiter vi fullständigt i, snart har vi varit tillsammans i hela 3 år babe, och det är inte många i vår ålder som håller ihop sålänge när dom har barn ♥ Jag älskar er föralltid


Kommentarer
frida - mamma till vincent och mattias

skönt att ni har löst allt!, man måste verkligen prata ut i ett förhållande, tyvärr glömmer man ibland bort det!,

Börjas det bli lite nervöst nu för flytten? eller spännande kasnke man ska säga! :D,



Tyvärr är det rätt många som går olika vägar när man får barn =/,.. men ni klarar det ska ni se :D



Svar: Jo barnen nyser ju rakt ut sen tar dem på leksaker sen tar en annan på dem och stoppar i munnen :P, vincent var sjuk sjukt mkt när han började på dagiset!, men bättre nu, så får hoppas neo med blir bättre :D,

Jo hoppas verkligen det, i värsta fall så måste dem kanske operara bort den =(

2010-09-13 12:33:01
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/
J✫hanna

Härlig bild!

2010-09-13 22:36:55
URL: http://minusaresa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0