Hitta Nemo

Godkväll folket!

Har ni röstat idag?
- Det har iallafall jag gjort!

Efter att jag hade röstat så åkte vi till video affären och hyrde film: Hitta Nemo, Pippi Långstrump och Tingeling. Får se om Neo tycker om dom imorgon när han ska få se dom, efter dagis =).

Just nu är min bror, Jessica och Emil här och hälsar på, Neo somnade vid 19.15 efter en lång dag då vi varit ute och lekt en hel del. Till middag gjorde Pappa Simon ugnsbakad falukorv med potatismos, gott!

Vi har kommit iordning med det mesta och trivs väldigt bra i vår lägenhet!
Nästa sak att spara till är en soffa, vi vet redan vad för modell på soffan vi vill ha, så nu blir det att spara till den :D

Hittade denna bilden på google, men det är typ en sån här soffa vi vill ha, med divan. Pga vårt fönster är ganska lågt där vi har soffan och då vill vi inte ha en hög kant eller så där soffan går uppåt, så en divan blir snyggast så att man ser fönstret, hoppas att ni förstår vad jag menar? ;) hehe. Här kommer den iaf:


(Man kan ju sätta såna divaner på bägge sidor, så det får vi kolla och mäta när pengarna är sparade, vilket som blir snyggast =)

Nu ska jag vara trevlig mot mina vännooor som sitter här i vår soffa!
Godnatt med er!


(bild på Neo som är tagen för ett bra tag sedan =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0