!

Varför hugger du alltid så mot folk när dom försöker vara snälla och ge dig ett gott råd? Suck ! Tjejen var ju bara snäll och ville din son väl. Små barn kan ofta ha hög temp utan att vara sjuk och det på grund av att dom kan ha lekt och stimmat mycket tex. och stoppa i dom en massa onödiga mediciner är ju inte så bra eller ? Sen skrev du ju faktiskt att han bara hade 37,6 vilket inte anses som hög feber och du nämnde aldrig något om att han i vanliga fall har låg temp så hur skulle hon kunna veta det? Nä ta och lugna ner dig och tänk efter lite innan du fäller din beska kommentarer !

Fick denna komentaren i min blogg!

Sv:
den tjejen som gav mig råd att inte ge panodil vid 37,6 grader har jag svarat snällt och trevligt på! Sedan fick jag en ny komentar av en ANONYM att 37,6 inte är någon feber!
Men då ska jag säga såhär, jag gav min son en panodil när han hade temp 37,6 grader för att han var väldigt gnällig och ledsen pga han hade ont av en kindtand som håller på att komma upp, och därefter mådde han mycket bättre! Och, min son har i vanliga fall inte 37,6 i sin temp så jo för honom så var det pågränsen till feber och jag gör vad som är bäst för min son, jag hade inte gett honom panodil om han inte var i behov av det, vilket jag ansåg att han var då han hade väldigt ont av sin tand och antagligen ont i halsen och hängig som man är vid en förkylning! Jag är hur lugn som helst framför skärmen, men vill få ut mitt svar :) = jag gör det bästa för min son OCH jag gör det riktigt bra =)<3


Kommentarer
Evelin

Lyssna inte på andra. Du vet ju själv bäst. Och dom som bara läser din blogg ha väll ingen aning om hur din son är och så. Skit i dom. Jag blir så iriterad på folk.

2010-09-11 21:05:43
URL: http://storasysterevvis.blogg.se/
Anonym

ojojojdå! Borde kanske läsa en gång till HUR och VAD du skrev den 8/9??

2010-09-12 01:12:54
Linn

Men hallå, vad håller han/hon på med som kommenterade detdär? Såg nu att personen kommenterat igen... varför fortsätta?



Trött jag blir på folk.

2010-09-12 15:26:00
URL: http://martinssoon.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0