Helg

Nu är det helg, min pappa ska hämta S på jobbet klockan 16.00 och sedan äter vi kvällsmat här hos mina föräldrar, min söta lilla kusin Elina var här innan, men hon var tråkig och sov hela tiden :( Hoppas hon är vaken nästa gång vi ses, för hon leer ju bara så sött ju! :) Neo busar just nu med sin morbror, han var även varit på dagis idag med och busat, kul för honom =). Han börjar bli lite förkyld, hoppas det går över och inte blir värre!!

Ska även ta itu med lite tvätt ikväll, har nästan aldrig så mycket tvätt eftersom vi tvättar lite varje dag och har torktumlare så det är jätte smidigt och går fort, sedan bara in i garderoben =). Skönt!!

I förgår var vi och storhandlade, jag mamma simon och Neo, så skåpen och frysen och kylen är fullproppat, tänka sig att man har råd till riktigt mycket till o med i slutet av månaden, göttans!!!!!! :D

Nu ska jag kila. ha de






Kommentarer
Sara 18år, Mamma till Joline 1år & 10mån <3

Sv: Ja de var mysigt så länge det varade ;)

2010-10-20 18:11:28
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0