ULTRALJUD V 11+1

Idag var det inskrivning på Mödravården, Erika var med mig som stöd - tack ♥
Där togs det 5 rör med blod, massa snack och det blev även ett ultraljud!
Kan säga att jag var riktigt nervös, men det släppte när en liten bebis som spralla
för fulla muggar ploppa upp på skärmen och även en tår kom, åh så glad jag är!

På tisdag om en vecka så ska jag till läkaren och då gör hon ett ultraljud till, får nog bilder då tror jag :D
Puss&Kram.

Älskar mina barn allra mest <3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Erika - Miliam&Miltons mamma<3

PappaErika är oxå glad :') <3

2010-11-23 19:52:12
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Du Erica, vem har gjort din design eller har du gjort den själv? :).



Jag behöver nämnligen design-hjälp till min blogg. Och jag betalar gärna en slant för jobbet :).



Du kan väll höra va dig?

Min mail: [email protected]

Svara där så är du snäll, då är de större chans att jag ser svaret.

//Kram, Mia

2010-11-24 19:08:41
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0