10+0

Idag är det vecka 10+0 i graviditeten, och imorgon är det endast en vecka tills ultraljud och inskrivning på MVC, hoppas allt är bra med bebben där inne ♥ är så rädd... vi älskar dig&hoppas du mår fint där inne i mammas mage älskling!

Min andra lilla älskling har varit på dagis idag ju, han blev verkligen överlycklig när vi lämnade honom där :D Skönt att det går så bra och att han trivs så bra på dagis.

Jag gick hem och vilade lite, eller ah.. somnade faktiskt :O vaknade och hämtade Neo på dagis, kräktes när jag kom hem :( Varje gång jag kräker så sätter sig Neo jämte toan och tittar på mig och tror att jag spottar i toaletten, så han ska också spotta och försöker att trycka väck mitt huvud (haha) inte så roligt just då men nu kan man ju skratta åt det, men tycker så synd om honom när jag mår såhär fruktansvärt dåligt!

Pratade med mamma innan ifall dom ska lägga in mig pågrund ut av att jag inte får mat och vätska i mig tillräckligt, och då ska hon ha hand om Neo. För åksjuk tabletterna hjälper inte, och vill heller inte ta dom om jag ska vara ärlig, rädd att det ska skada bebisen och det vill jag inte!! Får prata med BM och se vad hon säger, om det inte blir bättre vill säga.

Kram på er <3

Kommentarer
EvaPeva

tänker på dig, erica! <3

2010-11-15 16:40:21
URL: http://xjoelsmamma.devote.se
Malin Olofsson - frisörelev

Vill du bli veckans blogg? Anmäl dig idag eller imorgon så utser jag en vinnare imorgonkväll!

Lycka till! :)

2010-11-16 18:30:55
URL: http://maalinmaria.blogg.se/
Inna

Stackare! Mådde du också lika dåligt när du var gravid med Neo? Jag mådde fruktansvärt dåligt under min andra graviditet, jag låg typ i sängen i 3 månader och bara spydde och kunde varken äta eller dricka nåt.... Usch, vill inte ens tänka på det, det var jättehemskt. Hoppas du kommer att må bättre snart, när är bebisen beräknad? Kommer du att ta reda på könet eller blir det en överraskning? :)



kram/Inna :)

2010-11-17 21:01:02
Nathalie

Såg att du väntar liten med bf 12 juni. Jag väntar mitt första som är beräknat 11 juni :)

Har dock inte gått ut med det i bloggen ännu.

Ska ni ta reda på könet?

2010-11-18 15:28:56
URL: http://denym3.blogg.se/
Vårat liv i bokstäver

förlåt såg verkligen inte din fråga i frågestunden :/ men svara på den här :) han skulle hete Angelina, men man vet ju aldrig. men det var det namnet jag hade :)

2010-11-19 21:15:36
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Nathalie

Okej :)

Jag både vill och inte vill. Känns så smidigt att veta könet med tanke på kläder och småprylar. Fast egentligen har jag alltid haft åsikten om att det är en del av upplevelsen att inte veta.

2010-11-19 22:25:02
URL: http://denym3.blogg.se/
Anonym

Hamnade på din blogg utav en slump. Såg att ni ska få ert andra barn. Grattis så jätte mycket, verkligen grattis Erica! Hoppas allt går jätte bra! :)

Väljer att va anonym tyvärr..

2010-11-21 01:43:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0