DESIGN?

Kan någon hjälpa mej med designen? haha snälla? :)

Idag mår jag inte speciellt bra, har lite ont i magen, tror det beror på att jag ätit för onyttigt hela helgen, vilket inte är lik mej så min mage är inte riktigt van vid sånt!

Och det blåser en massa ute så man har ju inte allt för stor lust att vara ute och göra nåt, men Neo tycker det är så kul på stranden så jag tror vi åker ut dit ändå och gräver lite i sanden och busar lite vid vattnet, Neo's eksem försvinner nästan helt när han badar i havet (saltvattnet är bra mot eksem) så nu börjar det bli bättre! :D

Ringde även BVC imorse och bad dom skriva ut mer salva till honom eftersom eksemen kommer nu när han badar mycket, så det gäller att smörja rejält så det inte kliar på honom, för det är så jobbigt för han då :(

Nu ska jag kila och titta till min gosse som sover middag och även checka min mobil som lät precis, fick sms så.
pusshej

Kommentarer
Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Kul att du komenterade i min blogg, alltid kul att veta vad folk tycker och tänker! :).



//kram, Mia

2010-07-09 23:06:16
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0