Ny design

Som ni ser så har jag en ny design på min blogg, den är gjord av Zandra, tack så jätte mycket! :)
Man behöver förnya bloggen emellanåt så det blir roligare att blogga, eller vad säger ni?

Lilleman har somnat precis efter en flska välling så jag funderar på att ta mig en skön dusch snart, ska bara orka dit också.. haha, inte för att det är så jobbigt då, men aoomen..

Dom säger att det ska bli snöstorm här inatt/imorgon :O
Det är fint med snö, men det får inte bli överdrivet bara, man vill ju gärna kunna gå ut och gå!

Gjorde lite mat till Neo innan idag, det blev potatis, morötter (bra för synen sägs det), persilja + lite krydda i det med fiskpinnar som jag stekte men tog av det översta lagret som inte är nyttigt, så det gillade han massor :D Hemlagad mat är ju självklart godast och bäst för sitt barn och det är roligt att göra den också, enligt mig.

Nu ska jag kila.
Puss&Kram / Mamma Erica


- Du är mammas allt, kärleken mellan mor & barn är den största som finns <3
Glädjen är större än något annat, som ni ser :D
(Bilden är ifrån nyårsafton)

Kommentarer
Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Säger detsamma. Men finns folk som tror att de är ofarligt att gå ut i 15minus med en nyföd bebis.. :S



Ps. skit snygg design! :D



//Kram, Mia

2010-01-04 19:57:47
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Sara, Mamma till Joline <3

JAg säger inte det här för att skrämma dig, men bara så du vet innehåller fiskpinnar massa typ "slamsor" från fiskar "/ Jag älskade fiskpinnar tills jag såg en typ dokumentär om det, nu kan jag inte äta det mer pga att jag vet vad det innehåller =/



Fin bloggen blev :)

2010-01-04 21:56:04
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
Sara, Mamma till Joline <3

Okej de är sant! jag har sett det två gånger faktiskt, typ ingen av mina kompisar är det heller längre =/ Jag vägrar ge Joline det också, tänkte på det förr att det var lämplig mat men nej tack sen jag såg det där.



Ja det vet jag :p men det ska typ finnas ett stycke i stilmall där det står side eller nått så kolalr du längre ner i det stucket så kan du ändra pixlarna till 0 där. tror det är så =)

2010-01-04 22:35:13
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
Sara

fin bild (:

2010-01-05 23:33:48
URL: http://ungungung.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0