Nintendo Wii

Jag och pojkvännen sitter och spelar wii just nu, för Neo sover så sött i sin säng :)
Vi spelar det här Wii Resort, vi har lånat det av simons mamma.

Imorgon blir det nog att jag och Neo går till öppna förskolan med Erika och hennes två pojkar, ska bli trevligt, hoppas att Erika och barnen har skjuss hit bara :)

Har ni spelat Wii Resort frästen?
Pilbåge är ju lätt roligast, haha.. elller frisbee (stavas?) på golfbana eller vad det nu är, hehe.

Igår kom mina föräldrar och lillebror hem från sin semester i Österrike, Neo blev överlycklig och han har krypit efter dom hela morgonen, självklart fick han en present också, en liten nalle som joddlar :D hihi. Neo's stora favorit är hans morbror, simon, så han blev jätte jätte glad när morbror busade som bara den med honom igår :)
Nu ska jag vara trevlig med en underbar pojkvän <3
puss på er.

Avslutar inlägget med ett par bilder på mej och min vackra son <3






Kommentarer
EMMA SVAHN » ' pictures ' «

SV: haha:P nej du, om jag ska vara ärlig, så har inte jag heller det, men det är mkt kolhydrater i t.ex. pasta och så:)

2010-01-17 10:53:41
URL: http://behindthecamera.blogg.se/
EMMA SVAHN » ' pictures ' «

SV: hahaha,xD tror inte att det är så bra att livnära sig på pasta kanske:P men man kan ju typ söka på google på kolhydrater och så, så får du nog fram vad som innehåller mkt kolhydrater:)

2010-01-17 11:58:53
URL: http://behindthecamera.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0