Mormor 40år <3

Tjenixen läsare!

Har inte haft så mycket tid för bloggen dom senaste dagarna.
Neo sitter och leker med alla sina grejer, vi ska snart gå och handla lite frukt och sånt!

Det är ca -3 grader här idag så inte så farligt kallt som innan, skönt!

Min mamma - Neo's mormor, fyller 40år idag <3
GRATTIS <3

Vi väntar på att pappa simon ska komma hem från jobbet och då ska vi börja med maten tror jag!
Imorgon ska vi nog äta kvällsmat hos min mormor och morfar och innan det så sticker nog jag och neo inom hennes dagis en runda och hälsar på, trevligt :)

-

Jo, jag har hört att nyfödda bebisar kan drömma mardrömmar om förlossningen, tror ni på det?
Jag har funderat mycket på det, och tänker att.. varför skulle dom inte kunna det?
Det är ju nästan det ända dom varit med om, förutom att ligga i mammas mage då, och där drömmer dom ju också sägs det, så.. vad tror ni? jag tror nog på det!

Hur som helst, hur kallt har ni där ni bor, läsare? bloggare?
Är det någon jag kan få länka frästen? :D

Om några dagar fyller jag år, den 28 Januari, hela 18år blir jag då! :)

Här får ni en nytagen bild på mig och min vackra son, Neo <3


Kommentarer
Sandra [2barnsmamma]

Okej! Fin bild :) Vi har ungefär 7 minus idag vi, inte lika kallt som det har varit så :)



Vi har inte gjort så mycket idag mer än haft lite besök och jag har skruvat ihop dom 2 sista stolarna till köksbordet. Mycket jobb med nya grejer! :)

2010-01-12 15:16:19
URL: http://sandrastomberg.com
Sandra [2barnsmamma]

Vi har haft över 20 minus förra veckan, men nu är det faktiskt skönt att det börjar avta. Vill ha vår så snabbt som möjligt nu, haha! :)



Ja det får du verkligen göra!

Bara roligt att du vill kika in hos mig lite då och då :)

2010-01-12 17:30:52
URL: http://sandrastomberg.com
malin

åh, rena lyxen med -3 grader. haha.

är hade vi ca -10 idag! men det är nog hyffsat milt, tror vi haft som mest -20.

Jätte söt bild!

Länka gärna. Men vet inte om det är så mycket läsvärt. haha.

(tror du ''vet'' vem jag är. Pratade lite med dig på msn, tjtjen som gjorde abort och ångrar sig. haha. if you remember? :) ) kraam

2010-01-12 22:05:53
URL: http://mattiastjejs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0