barn musik

god morgon kära läsare.

jag och lillen lyssnar på barn musik just nu, emil i lönneberga är ju en av våra favoriter ;)
affären här borta har precis öppnat, men jag orkar inte oss ut nu utan det får vänta tills efter frukost m.m
idag ska vi iväg och stor handla tänkte jag och som sagt så blir det kvällsmat hos min mormor och morfar ikväll, gott.

det är runt 4- här så ganska skönt, slippa det jätte kalla som 15- hihi.
glömde skriva att neo har ju fått sin 3e tand, men de är ju längesedan nu, hehe :)

jo, jag har ju haft en percing i läppen innan, men jag tappade den då jag skulle ta kort hos tandläkaren.. och ska jag vara ärlig så vågar jag inte göra om hålet, går och funderar ibland på att göra det men nääe, vågar inte! haha, men jag vill ju så gärna.. haha, vi får la se hur det blir med den saken, fyller ju snart 18 så, vi får tänka lite mer på den saken :)

vilka mammor som läser min blogg har bilddagboken?
skulle vara kul att bli vän :)

har ju facebook med men nä, jag tycker inte alls om det, gör ni?

Nu ska jag och neo gå och äta frukost, puss och kram.


vi saknar mormor, morfar och morbror som är på semester och kommer på lördag!
(neos mormor, morfar och morbror, inte mina ;D)


Kommentarer
Sandra [2barnsmamma]

Jag hade en bilddagbok, men tog bort den och blev mer aktiv på Facebook istället. Facebook är perfekt tycker jag! :)



Gjorde det ont att ta hål i läppen? Har alltid funderat på en piercing där, men jag har aldrig fått tummen ur :P

2010-01-13 09:41:57
URL: http://sandrastomberg.com
angelica

Sööt! :)



Angelica - fotoblogg

2010-01-15 08:51:12
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Isabel

Heter (Isabel21) på bdb

2010-01-15 23:11:20
URL: http://izzy-myfamily.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0