-17 på förmiddagen

Ja, som rubriken lyder så har vår lilla by -17 och klockan är 09.26, vi brukar inte ha det så kallt här men just nu är det väldigt kallt..brr.. och jag och Neo ska ut på lite ärenden sen, om ca en timme.

Pappa simon stack till jobbet tidigt imorse, jag har städat medan Neo lekt av sig lite innan vi ska ut.
Ikväll kommer simons föräldrar hit och äter kvällsmat, sen när Neo somnat ikväll så blir det nog att jag och älskling kollar sex and the city - the movie. Jag beställde ju den för ett tag sedan men har inte hunnit se den ännu, så får se om vi känner för det ikväll, det märks.

Måste inom affären också för att köpa potatis, det har vi inte hemma kom jag på nu.

Frästen, Neo har börjat dansa ibland när man sätter på musik. Han har en sån teletubbis som dansar och när man sätter igång den så gör han likadant typ, så sött :D

Måste bara tacka min underbara familj för allt dom gjort också, för att dom ställt upp för mig hela mitt liv, speciellt när jag väntade Neo <3

Neo's stora favoriter är mormor, morfar och morbror :)

Ska kila nu. ha det fint!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0