Tomten fick alla napparna

Napparna:
Ja, tomten fick alla Neo's nappar.
Simon la alla nappar i en påse på juldagsmorgonen, vi förklarade för Neo under dagen att när tomten kommer så ska man ge honom alla napparna för då får man julklappar. Och när tomten väl kom så gick Neo försiktigt fram med sin lilla påse med alla napparna och gav tomten, lite rädd sådär.. men då får han det största paket han någonsin sett i guess, och han skratta som bara den :D
Efter det har han inte frågat efter napparna en endaste liten gång och han somnar jätte bra om kvällarna och på dagen då han sover middag!

Neo fick maginfluensa dagen innan julafton men mådde bra ändå och lekte. Framåt eftermiddagen slutade han kräkas!
Julafton:
Jag, S och N öppnade lite julklappar här hemma hos oss på morgonen under granen, mysigt :) hihi.
Sedan duschade vi och fixade oss och vid 8-tiden hämtade min pappa oss, då blev det frukost där hemma, jätte gott! och fler julklappar under deras gran :p hehe. Sedan åkte vi hem till min mormor, morfar & morbror där min gammelmormor var och kusinerna ♥ Då blev det att öppna lite julklappar igen, haha. Sen åkte vi till min farmor & farfar, där vi åt julmiddag, gottgott! hem efter det och kolla kalle anka, sen kom min mormor, morfar och morbror till oss på kvällen och åt :) (asså hemma hos mina föräldrar då) och sen kom tomten med alla julklapparna :)

Neo fick:
Kläder
Presentkort på H&M och Leksaksaffär
Bilar, Moppar, Lastbilar
Gitarr
Pengar
Filmer
och mycket mer :)

Jag och Simon fick:
Toastmaker
Tassimo maskin, som kan göra kaffe - oboy, latte maciato (vet ej stavning) cappuccino m.m
Presentkort tillsammans


Jag fick:
Kläder
Presentkort
Pengar
Filmer
Böcker
m.m....

Simon fick:
Glas
Gym-kort
Kläder
Pengar
Filmer
m.m....

Simon fick:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0