Namnförslag ..

Nu har vi ännu ett nytt namn på vår namnlista, Lukas eller Milo blir det nog om det blir en gosse till.
Och om det blir en tös så funderar vi på Sally eller Joline.
Men vi tar gärna emot fler förslag, båda vanliga och mer ovanliga namn på både pojk&flicka.
Så ös på med namn? :)

Idag är det 1 månad till rutin UL, hoppas min knodd mår bra, är så orolig, precis som jag var när jag väntade min Neo. Mamma älskar er! (<3)

Just nu sitter vi hemma hos mina föräldrar och bror såklart, mamma har tagit med Neo till affären och min pojkvän kommer snart för att äta middag med oss här. Simon's pappa ringde även igår och kollade om vi ville ha ett vitrinskåp (stavas?) och det tackar man ju inte nej till, snällt! :D

Ska även testa sen att lägga in lite reklam på min blogg, vet ett par sidor men har ni något enkelt förslag? :D
PussHEj. <3


Kommentarer
diana

romeo, vincent, adrian

eller om d är en tjej:

Melissa, belinda eller mirabella :)

2010-12-14 14:18:52
Mamma till Markus

Måste börja med att säga att Neo är super söt!



Jag hade hur mycket namn som helst men min sambo fastnade för Markus.

tänkte skriva lite namn som jag tycker är fina!



pojknamn: Ossian, Liam, Edwin, Lukas, Alwin, Zack, Leo, Svante, Max och Zacharias.



tjejnamn: Alicia, Julia, Molly, Meja, Inez, Iza, Nelly, Lilly, Nova, och Tindra.

2010-12-14 16:05:40
URL: http://blommansblogg.blogg.se/
Erica

När/om jag får en liten tjej nån gång ska hon heta Minova, kalls för mini :) Ingen registrerad i sverige som har samma namn och det tycker jag är lite coolt. (haha nu skulle det vara typiskt om du tar namnet så jag inte blir ensam om det längre)

2010-12-15 12:58:45
URL: http://duveterica.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0