Lördag!

Jag & Simon tog med oss Neo i vagnen och gick en långprommis på ca 1½ timme, gick inom en affär och handlade lite, skönt att vara ute lite och snön är ju så ljuvligt vacker (<3).

Ikväll kommer Simon's föräldrar hit, då ska vi bjuda på stek med potatis i ugnen och vilökssås, det blir även en stor fet och massa god sallad till, längesen vi åt det, avslöjar senare vad vi ska ha i salladen, det är en del ;)

Min kära mamma, mormor & morfar är just nu och handlar julklappar.. för.. dom.. är påväg.. att HÄMTA MIN ENA MORBROR SOM KOMMER HEM FRÅN MALTA IDAG :D snacka om roligt att träffa han igen, var ju några månader sen. Så imorgon får vi åka dit, kan tänka mig att han vill träffa oss alla och se hur stor min Neo blivit :D hihi.


Nu är det jul här i vårt hus.... hihi, en jul-bild på Neo från förra julen :D sötis<3!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0