Julfest med Simon's jobb!

Yea, igår var det äntligen det efterlängtade julbordet med Simon's jobb, och som jag hade längtat efter maten och tog åt mig, men den smakade rent ut sagt skit! inte allt då såklart, men mycket av det! Dock var laxen en favorit hos mig, som alltid, hehe ;) Men det var ritkigt trevligt folk, så kvällen var jätte kul och mysig ändå! Viktigare med trevligt folk än god mat enligt mig :D

Så Neo har sovit över hos mormor, morfar & morbror :) hämtade honom vid halv 10-tiden imorse!
Och nu sover han middag så jag och min älskling har stor städat lägenheten tillsammans :D Jätte fint<3
Trivdes aldrig här innan ärlig talat, men nu är det min drömlägenhet typ, älskar den nu :D
Kan bero på att jag&simon rett ut en hel del saker som varit lite jobbiga, nu känns det SÅ bra <333333

Jenni kommer hit lite senare, alltid lika kul med sällis :D
Det blir soppa till kvällsmat, grönsaks-soppa med frickadeller :) gott!

Väljer hädanefter att inte lägga upp så mycket bilder på bloggen, för det skrämmer mig lite att jag inte vet vilka som tar bilder kanske?? Men självklart blir det magbiler, för det vet jag att ni vill ha :D haha :)

& även kanske en liten ultraljudsbild när vi varit på rutin, hoppas allt ser bra ut med min lilla bebbis <33
Puss&Kram.


Kommentarer
Anonym

man kan vattenstämpla korten :)

2010-12-12 13:52:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0