I forgot...

...the list yesterday! sorry!
så kör både gårdagens och idag på samma inlägg.

Dag 4 – Det här åt jag idag.
(igår): Korv med Spagetti som senare kom upp av grav. illamående, haha :)


Dag 5 – Vad är kärlek.
Kärlek för mig kan vara massa olika.
Självklart är kärleken till sina barn störst, Neo & Bebisen i magen är ju dom som står överst på kategorin kärlek för mig, men även Simon såklart, som är min pojkvän och min stora kärlek. Mina föräldrar och min bror är också bland dom jag älskar högst, vänner är också en del av kärlekens vind, jag älskar er allihopa!

Kärlek är mycket, man kan ta det på olika sätt, visa det på olika sätt och framförallt känna den på olika sätt.
MEN, barnen är dom jag älskar högst och mest av allt. Neo & Bebbe i magen, ni är mammas största kärlek <3





Kommentarer
Mammabellaa

Svar; Jag tar en 100kr men header får man fixa själv då jag kan inte det ännu eftersom jag inte har något redigeringsprogram! Men jag vill ha pengarna först innan jag gör en design! :)

2010-12-06 11:36:48
URL: http://mammabellaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0