Hjälp mig med Julklapp till Simon?

Jag behöver verkligen hjälp med att komma på nått bra att ge min älskade pojkvän i Julklapp!
Detta året ska vi bara ge varandra nått litet, förra året köpte vi för tusen kr till varandra, men nu när vi ska ha ett till barn nästa år så måste vi spara och vi vill hellre ge Neo fler Julklappar istället för oss själva såklart!

Simon tycker om allt som typ har med mopeder att göra, men jag tänker inte ge honom något sånt eftersom moppen går sönder titt som tätt och han tycker även om att pilla med den så den enligt mig går åt helvete! haha, killar är väl likadana allihopa när det gäller att plocka ner motorer ;) Men just därför vill jag inte slösa på att lägga pengar på moppen som går sönder hela tiden.

Han vill även ha presentkort på ett gym, så det funderar jag på att ge honom, men så undrar jag igentligen hur mycket tid har har att gå dit? Menar, han kommer hem från jobbet kl: 5 och då är det ju mat, sen har han ju plugg att göra oftast, men han får väl helt enkelt ta sig den tiden då och prioritera, så jag funderar på att ge honom det faktiskt, han gillar ju att gymma och kan tänka mig att det är skönt att göra nått för sig själv ibland som man tycker är roligt, lite ensamtid för hans jobb är ganska strängt och tar mycket tid i hans liv, sen ska vi ha ett andra barn och jag kräver en del här hemma ibland med, haha, fast det gör han med mig med, men tycker ni inte ett gym-kort låter bra?

hmm, vad gillar Simon mer? Han har fått typ tusen olika parfymer i julklapp säkert dom senaste 3åren vi varit tsm så det är inte heller ett förslag, och kläder är han jätte noga med så det är också svårt och ännu svårare att ge han presentkort på en klädesaffär då han oftast köper på internet hehe :P och sen funderade jag på att ge honom ett presentkort på någon affär där han kan köpa verktyg som han älskar att köpa, men där har vi också ett "hinder" för han får ju allting billigare om han köper det inom jobbet, haha.

Gym-kort ger jag honom, låter det bra?
Om ni inte har nått annat förslag?
Tacksam om ni har nåt annat litet upp till, förutom godis&choklad som han är GALEN i, det får han alltid av mig&neo i juklapp utöver de andra klapparna, haha :D

ha det fint!

Kommentarer
Michaela / foto, design och vardagsliv

svar;



Hejsan!

ja jag gör designer. Det kostar från 250kr och uppåt, du kan läsa här inne om vad som ingår i mina design paket! http://soeticz.webblogg.se/2008/november/behover-du-designhjalp.html#comment



Åh, tack så jätte mycket :))

2010-12-07 14:37:25
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Evelin

Presentkort på ett gym Låter väll bra :)



Sen kanske

Lås till moppen

Gillar han att läsa så kanske han vill ha en bok



Om du köper ett Presentkort på ett gym så kanske du också kan köpa en liten väska, handduk, tvål schampo och så. Som han kan ha när han gymat klart :)

2010-12-07 14:43:58
URL: http://pevvis.blogg.se/
Evelin

Jaa då blir han säkert glad du får ha ju lita packat direkt :)



Det är bara kul att hjälpa folk :)

2010-12-07 15:05:31
URL: http://pevvis.blogg.se/
frida - mamma till vincent och mattias

Tror gym kort blir bra, du och neo kan ju bada sålänge :D..

Tycker han inte om x box och så?, jag ska köpa cinekt till johan :)..



du kan ju även köpa t ex någon hantlar, som han kan ha hemma? =)

2010-12-07 20:39:51
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/
frida - mamma till vincent och mattias

du kan även få köpa min gamla moppe ;) haha! :P

2010-12-07 20:40:52
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0