Frågestund ?

Tänkte om ni vill ha en frågestund, ramlar in lite frågor ibland så tänkte att det kunde vara kul att ha en liten frågestund istället, det är alltid roligt tycker ja :) Tycker även det är roligt när andra har frågestunder i sina bloggar, älskar att ställa alla mina tusen frågor, så vad säger ni?
- Om ni har nån fråga så bara ställ den, anonym eller icke, jag ska försöka svara så gott jag kan.

_________

Jag hämtade Neo från dagis för en stund sen, och jisses med snö vi har fått här nu, jag kom ju inte fram med vagnen utan fick släpa den baklänges för att komma fram till dagiset och snön ramlade in i skorna och tightsen var dygnsura men när jag väl kommer fram så står en liten kille och ropar "Maammaa, Maaammaa" haha och jag blir ju såå glad i hela kroppen (<3) Mysiga unge! Sen drog vi oss hem i snön igen, kämpigt som bara den men det får man ta, vi älskar ju snön i vår familj :) hihi. När vi kom hem så somnade Neo som en stock på en gång :O haha, sötis, trött efter massa lek ute i snön på daigs!

En fråga till er nu, från mej ;)
- Jag kollar alltid på Kalle Anka på Julafton, eftersom det alltid varit en tradition i båda mina släkter (mammas & pappas sida), Kollar alla ni också på Kalle Anka på Julafton? :D


Vårt pepparkakshus som pappa S gjort, och jag & N ute på prommis där pappa S tar kort :D

Kommentarer
Mammabellaa

Svar; Ja då gör jag något liknande sånt som jag har med headern bara en vanlig bild!

Sen så angående internetbanken ja det kan du göra men då Får du mejla mig så jag kan mejla över det du behöver för att kunna betala! Sen börjar jag på den direkt! :)

2010-12-06 12:09:34
URL: http://mammabellaa.blogg.se/
cassandra, mamma till josefin och lexus

jag tycker lexus är mer lik sin pappa :P hihi :)kram

2010-12-06 12:59:47
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Zabine

Hejsan! =) Tackar tackar! Nova-lee har jag alltid sagt att mitt barn ska heta, men de passade som inte hon, utan hon va helt enkelt en Wilda, därför fick hon det som andra namn! :)

2010-12-06 13:01:03
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Sanne - mamma till lykke

Tack så mycket och detsamma! Lykke blev sju månader i lördags! :) Va söt din son är..

Ska ni ta reda på könet? Kram

2010-12-06 13:30:08
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0