♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Ja, mina föräldrar - Dom som ställer upp alltid & bryr sig även om man inte alltid beter sig så bra!

Min mamma föddes 1970 och har 3 små bröder, Min pappa föddes 1965 och har 2 små bröder och en lillasyster, mamma och pappa träffades när mamma var 17år och pappa var 22 år. Lilla jag var första barnbarnet på båda deras föräldrars sida och även mamma & pappas första barn, jag föddes ju 1992 och då var mamma 22år och pappa 27år. Sedan kom min bror till världen 1995. Mina föräldrar har båda haft bra uppväxter, med underbara föräldrar och till mig mor-far/föräldrar. Dom är även gifta sen många år tillbaka, jag älskar mina föräldrar av hela mitt hjärta! ♥

(Lägger inte ut bilder på dom i bloggen eftersom jag vet att dom inte vill det!)

Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0