♥ Dag 13 – Den här veckan.

Måndag: Städade, busade med en febrig Neo, var hemma hos Neo's mormor&morfar.

Tisdag (idag): Tvättat, busat med en fortfarande febrig lillkille, bjudit mina föräldrar på lunch här hemma och sökt lite jobb faktiskt, timmar då. Varit hemma hos mina föräldrar!

Jani, kan väl inte skriva mer då inte hela veckan gått men imorgon är det iallafall planerat att vi ska till badhuset med Neo, min mormor, morfar, mamma, morbror Mikael och pojkvännen. (Mikael&Simon ska gymma) vi andra ska plaska med Neo, hihi :) Sen vet jag inte mer ännu!

Tack för alla namnförslagen frästen, många som skrev någon rad och det uppskattas massor, det är så svårt att komma på bra namn ju, man vill ju vara HELT nöjd! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0