Dag 10 & 11 - listan

Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
(igår blir det ju).
På julfesten hade jag på mig ett par svarta tights med svart linne och över linnet hade jag en blus liknande i guldfärg och mina svarta stövlar till det!

Dag 11 – Mitt syskon.
Jag har ett syskon, en lillebror som också heter Simon och är 15år, mer än så tänker jag inte skriva eftersom jag inte vet om han vill det, men kan väl iaf få säga att han älskar fotboll åtminstonne ;P Världens bästa bror och morbror till Neo <3

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Simon's föräldrar har varit här och lämnat en sak till Simon, dom hann även med en kopp kaffe och pepparkakor.
Jag har pratat med min kära mamma i telefon precis <3

Soppan blev jätte god, vi gjorde den reda nu och åt till middag eller ah, några timmar sedan, ser att klockan är eftermiddag nu :) Så vi har soppa till kvällsmat också! Det är gott med soppa, speciellt grönsaks-soppa som vi gjort idag. Ni får ha en skön kväll folket!

Puss&Kram!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0