Våra dagar

Jag har inte så mycket att skriva i bloggen just nu, för just nu är det ju inskolning för Neo på dagis, och det går jätte bra, idag sa jag "hejdå Neo, nu ska mamma gå en stund, kommer snart." Och då började han ju gråta, men det gick över lika fort sa personalen :) Sen blev Neo så trött att han nästan somnade sa dom så han började gråta lite och då hämtade dom mig, så åkte vi hem för klockan var ändå dags att åka hem då. Men dom tycker det funkar jätte bra hittills så. 

En sak jag tänkt på, det känns ändå på något sätt (missförstå mej inte nu) men.. svårt att förklara, men det känns ju när barnen börjar gråta efter en när man lämnar dom på dagis, men ändå så vet man då att dom verkligen älskar en och vill vara med en, tänk dom barn som inte bryr sig ett dugg när föräldrarna går, snacka om att jag hade blivit lite nere. :P Men med tiden lär ju Neo inte heller gråta när vi ska lämna honom, dom vänjer ju sig!

Just nu sitter Neo och kollar på Emil i Lönneberga med sin morbror, hehe sött :)
Vi letar ju lägenhet med, men vi har inget bråttom med det alls, utan vi står i kö till en som hyr ut privat, och dom sägs vara jätte bra, vi känner folk som bor i dom lägenheterna som ser ut nästan som hus, och min pappa känner dom som hyr ut dom, så han hör av sig så fort där blir en ledig så står vi lite före i kön, gött =) hehe. Så hinner man spara en del pengar och köpa lite nödvändiga saker innan man flyttar liksom, perfekt!

På lördag har jag och simon barnvakt, vi ska ut med våra kompisar då på stan, hoppas vi får kul :)

Nu ska jag kila. Höres!


Kommentarer
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

Jag blir helt heartbroken dom gånger jag fått lämna Olli... Usch så hemskt det är!!

2010-08-25 16:25:29
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Sara 17år, Mamma till Joline 1år & 8mån <3

tydligen så får man det i vissa länder :s

2010-08-25 16:53:46
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Sv. Ja de går jätte bra för William. Idag var det hans andra dag på dagiset och han verkar redan nu trivas bland sina nya kompisar. Han hänger efter de andra och leker med dem utan några problem :). Sen är han inte alls blyg mot någon, utan pratar med både barnen och fröknarna.

Han märker inte ens av mig när jag är där med honom. Utan han vill bara vara ifred med dem andra. Så jag tror inte de kommer bli några problem för honom där. Tvärtom, jag tror han kommer trivas.



Dock så hatar jag stället vi bor på, och som jag skrev så är det mycket kriminalitet och filk blir skjutna hur som helst här? Så jag letar lägenhet utanför Borås, och då kommer tyvär William få byta dagis :/.. Men de är säkerheten som är viktigast! För jag tror inte sånthär händer i små orter. De är iallafall inte lika stor chans att 3personer blir skjutna i en liten ort på bara 1-2månaders tid. Som här i "stora" Borås.



//kram, Mia

2010-08-25 19:24:09
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Sara 17år, Mamma till Joline 1år & 8mån <3

Det är mupp ibland och slår som bara fan utan vidare så har jag fått högt blodtryck då och då. Men nu håller dom på att kollar upp saker. Dom märkte ju att hjärtskiljeväggen var större än den ska vara och det ska dom kolla så de inte "växer" ännu mer.

2010-08-26 11:58:20
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Sv. Ja det tycker jag med! Man ska vara fin fotografering. För de ska ju vara ett minne för livet :).



//kram, Mia

2010-08-26 13:37:44
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0