Vaken natt

Ja, vi har varit vakna en hel del i natt, jag och Neo. Det började med att jag vaknade av att Neo satt i sin säng och var ledsen, jag förstog inte riktigt varför, men efter ett tag märkte jag att han blivit förkyld, så jag tror det var därför han var så ledsen för det är jobbigt att vara täppt i näsan ju :( ush, stackars min son. Och Neo brukar sova till kanske halv 9 ofta, så jag tänkte att nu kanske vi sover lite längre, men icke, han vaknade kl 7 fast att han varit vaken halva natten, så vi steg upp och duschade så vi vaknade till, nu sitter jag och mår illa, brukar göra det när jag är spännd eller så, och idag ska vi ju kolla på två lägenheter till, så kanske är därför jag är lite spännd haha :P

Nu ska jag gå och busa med Neo igen, puss o kram.


Bild: På mej och Neo när vi var på utflykt med familjen i somras <3

Kommentarer
Malin Olofsson

Sv: Jaha okej =)

2010-08-20 08:18:21
URL: http://maalinmaria.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0