Tagit bilder

Har tagit bilder på min fina son idag, dom kommer nog upp på bloggen ikväll!

Vi har varit ute nästan hela dagen, min morfar har varit här på besök med.
Jag gav precis Neo efterätt, det blev kiwi, banan och päron som jag mixade med lite vanligt yoghurt, så nyttigt och gott så det gillade han :) Till middag innan idag fick han potatis och köttgryta med grönsaker, skönt att fixa egen mat så slipper man köpa dessa burkar som vissa gör alltid typ till sina barn, visst det är inget fel på burkmat, den är nyttig och allt, men det springer iväg ganska mycket pengar fast att dom är billiga, så man sparar en del på att göra hemlagad mat och sedan tycker min son iaf att det är godare! Men, en favorit hos Neo är ju helt klart frukten! :)


Kommentarer
frida -- mamma till vincent och mattias

vincent har alltid hatat dem barnburkana så han har tyå alltid ätit hemmagjord mat =).



Bästa frukten vincent vet är banan och äpple. Och vindruvor haha :P

2010-08-22 08:36:26
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0