NEO ÄR PÅ DAGIS UTAN MAMMA

Ja, som rubriken säger..

Jag lämnade Neo på dagis 09.30 så nu har han varit där i lite mer än en halvtimme helt själv utan sin mamma eller pappa, jag cyklade dit med Neo och när jag vinkat på han och gått ut så kommer jag på att jag la min väska där inne för Neo har sina blöjor i den ifall dom skulle behöva ha det, och min cykel-nyckel ligger i den, och jag ville inte gå in igen så han blir mer ledsen än han redan var, så mamma och hennes kompis fick hämta mig, och så får pappa köra mig upp dit sen om en stund och så får jag och Neo ta cyklen hem, haha lite krångligt =) Det gulliga var att när jag vinkade på Neo och sa "Mamma kommer och hämtar dig sen" så började han såklart att gråta men han vinkade samtidigt precis som han kände lisom "detta klarar jag!" haha sött :D Jag var såå nära tårar men har hållt mig iallafall hittills, hoppas han har det bra på dagis. Tänkte att jag ska slå en pling dit nu och se hur det går för honom så om det går bra så får han ju stanna en stund längre men om han är jätte ledsen så får vi ju självklart komma och hämta honom. Vi höres!

Kommentarer
sarah

SV: dagens blogg mena jag, näe då, jag avslutar den typ 12 inatt, så går bra nu. :)

2010-08-28 17:31:26
URL: http://ssaraahandersson.blogg.se/
Hannele - Snart 2barnsmamma

Vad jobbigt det måste vara det där med gråtadet och grejer :/



Hoppas att det går över fort att han vänjer sig.

Hur länge brukar ni ha inskolningen? :)

2010-08-28 20:02:06
URL: http://mammah.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0