När jag var gravid med Neo..

..så lyssnade jag alltid på denna låten.. liksom "du är påväg" när han låg i magen, hihi :



Nu har jag kommit hem för en stund sedan, cyklade och lämnade Neo på dagis innan, vi cyklade kl 08.00 så vi var där några minuter tidigare sen cyklade jag hem igen, och nu sitter jag här, fortfarande väldigt orolig i kroppen när jag lämnar honom på dagis, får några gråt-attacker emellanåt, fast inte ännu idag men.. ah, lär väl böla lite, haha =) Ikväll ska vi ju hämta våra stolar & bord på bilden i inlägget under, och plus att vi ska kolla på en ny tv =) spännande! Vi höres!

Kommentarer
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

det skulle ju definitivt vara lättare för mej om det inte vore för att Olli blir så ledsen.... Hade han inte brytt sej om ifall jag gick så hade det ju varit lätt..



Jag är den enda föräldern som varit såhär länge på inskolning på det dagiset..

2010-08-31 08:47:36
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0