Mässa i staden.

Som rubriken lyder så ska vi faktiskt på mässa idag, får se om man träffar några roliga människor som man känner där. Neo ligger och sover middag, och vi väntar även besök från mammas bästa kompis och hennes dotter som ska äta middag här ikväll och gå med oss på mässan.

Jag övningskör massor nu och det går bättre och bättre faktiskt, har till och med haft en polis i baken när jag kört och dom såg inget fel, hehe :D Så snart ska jag nog skriva in mig på körskolan, snälla som mina föräldrar är så ska ju dom betala mitt körkort och alla körlektioner åt mig <3 

Jag har även fått en liten kusin, hon föddes den 4 Augusti på beräknad dag precis som Neo gjorde, och hon har fått det vackra namnet Elina, och sötare än socker det vill jag lova er att hon är :D Så om nått år springer väl hon runder, och Neo får en lek-kompis när dom blir äldre, kul :D hihi.

På onsdag börjar Neo på dagis, ett helt ny-byggt dagis fick vi plats på, jätte fint! Jag är jätte spänd men samtidigt ska det bli roligt att han får leka med kompisar, det kommer ta sin lilla tid för mig och Neo att vänja oss vid detta att han ska vara på dagis, men när vi väl kommit in i det så tror jag faktikst att det kommer bli jätte skoj för honom där och mamma kommer pussa och krama på han som bara den när jag ska hämta han :)

Nu vakna min fina son och umgås med sin pappa, så ja ska göra dom sällis nu :D
ha de fint.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0