Lista - Har tråkigt!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min fina son, han gör mig glad alltid <3
Vad gjorde du kl 08 imorse: Väntade på att gå till dagis med Neo som han tycker e så kul :)
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade till Neo som ska sova middag
Det sista du sa högt: Lägg dig ner och nana nu Neo
Det senaste någon sa till dig: Hade det gått bra för Neo på dagis idag? - (Min mamma)
Vad har du druckit idag: Oboy
Vad var det senaste du åt: Kycklig med vitlökssås och potatis
Vad var det senaste du köpte: Kommer inte ihåg
Vad är det för färg på din ytterdörr: Träfärgad
Vad är det för väder hos dig nu: Blåsigt
Godaste glassmaken: Hm, vanilj och chocklad, melon är också god
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!
Sover du tungt: Vet inte?
Drömmer du mardrömmar: Det händer ibland ja
Trivs du med ditt jobb: Jag har inget jobb just nu iaf
Favoritklädsel: Jeans-tights med en fin tröja typ
Favoritlåt just nu: Love the way you lie
Vad ser du om du tittar till höger: En lampa
Vad gör dig glad just nu: Min vackra son, alltid <3
Vad ska du göra härnäst: Inte en aning
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad/Trött :P
Favoritgodis: Olika
Kläder just nu: Tröja och jeans
Sommarplaner: Sommaren är nästan över men fortsätta njuta med min son o familj :)
Hur många kuddar sover du med: 1
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: Att dom jag älskar mår bra <3
Är du kittlig: Ja! och inte så lite heller. haha
Snarkar du: Nej, kanske när jag är förkyld bara
Stjärntecken: Vattumannen
Äckligaste insekten: Är spindel en insekt? xD
Längtar du mest efter just nu: Att min son ska vakna så vi kan busa :D<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0