Läsa en bra bok


Nu sover Neo middag, efter jag gjort lite mat, idag blev det stuvade grönsaker med köttbullar, och självklart mjölk till maten, det är bra för barn och så när man växer ju! Nu har ju Neo somnat, och jag tänkte sätta mig och läsa en bra bok som jag började på för någon dag sedan, den heter 'Där jag vill vara' kan beskriva den lite, det som står på baksidan:

För åtta år sedan seglade den grekiske skeppsmagnaten Constantine in ... och ut ur hennes liv.

Laura kan inte glömma honom. Särskilt inte som deras korta, passionerade kärleksmöte resulterade i en son. Sedan dess har Laura försökt kontakta honom åtskilliga gånger utan att lyckas. När hon nu får höra att Constantine är i stan inser hon att det här är hennes chans. Inte minst för att lille Alex förtjänar att äntligen få veta vem hans far är! Och hon själv ... ja, hon skulle inte ha något emot att träffa den snygge, smarte och charmige pappan till sitt barn en gång till.

Det enda hon riskerar är att få hjärtat krossat. En andra gång. Av samme man ...


(Spännande bok), så nu ska ja kila. höres!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0