En trött Neo..

Idag har vi varit och kollat på två lägenheter, en av dom gillade Simon lite, och den andra tyckte jag om något extremt, men imorgon ska vi på visning av två andra lägenheter också, och vi har redan varit utanför och tittat lite på dom och vi tycker nog bäst om dessa två (dom är likadana), men vi står på kö på 3 st nu och får se vilken vi får och vilken vi tycker bäst om, så vi får se, ska bli spännande att titta på dom iaf.

Min mamma har bakat bullar idag och dom är ju så ljuvligt goda att man kan inte motstå dom, både jag och Neo har nog ätit lite för mycket av dom, så vi mår illa... så jag gick och la Neo redan nu kl 19.00 efter vällingen och han somnade som en stock, tror han är trött också efter dagiset och lägenhetsvisningarna som han varit med på också såklart!

Annars nu ikväll så tror jag att jag ska ta och kolla på 'Against all odds' heter den, min mamma som gav mig förslaget att beställa hem den filmen från cdon.com så det gjorde jag för typ ett halv år sedan men har inte blivit färdig att kolla på den, eller ja, tagit mig tiden kanske jag ska säga. :P

& måste än en gång säga att jag är jätte nöjd med min blogg-design nu som Sara har fixat, visst är den fin? :D


Neo när han var mindre, du är mitt allt hjärtat, jag älskar dej över allt annat

Kommentarer
Denise- Emilias Mamma <3

hehe joo vist självklart kan jag göra det :) dock så behövs den städas först ;) o sen bor vi ju väldigt trångt eftersom vi bara bor i en tvåa.. haha o typ den minsta i hela stan med :P men vi väntar på att kim ska få jobb så vi kan flytta :)



Gott med nybakade bullar föresten :) vart sugen på det när jag läste din blogg :P haha

2010-08-19 19:41:47
URL: http://deniselinder.blogg.se/
Denise- Emilias Mamma <3

vad har ni kollat på för lägenheter? tänkte mest på hur många rum o så :)? skönt för er att få eget :D!

2010-08-19 19:42:55
URL: http://deniselinder.blogg.se/
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

ne, man har ju bara FP i 1 år ju :P



Är det en 3a ni ska ha eller?

2010-08-19 21:30:28
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0