Dagis igen

Idag var det dagis igen på schemat, mellan 10.00-11.30 och det gick jätte bra, Neo leker med alla barnen utan att ens kolla var mamma är, så imorgon ska han få vara där i en halvtimme då jag ska gå iväg och sätta mig i personalrummet tillsammans med dom andra mammorna som skolar in sina barn. Alla barnen på Neo's avdelning är i samma ålder och leker jätte fint utan att nästan titta var föräldrarna är, så dom är jätte duktiga allihopa och det är så kul att se hur dom leker så fint tillsammans tycker jag! Tror att dom kommer att bli ett toppen gäng, dom kommer nog ha mycket skoj tillsammans, det tror jag! :D

-
Igårkväll gick vi hem till Jessica, där bla. Putte o Johanna var med sin lille Hampus, och Fidde o Josse, och Simon med :) Trevligt som bara den!

Nu ska jag gå och låna min bror's data!
Ni får ha en fin dag. <3


(Denna bilden är ju bara såå skön :D)

Kommentarer
Evelin

Vad bra och kul att det går så bra :)



Får jag lägga till dej bland mina länkar på min blogg? :)

2010-08-23 20:17:28
URL: http://storasysterevvis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0